ATM System posiada cztery w pełni profesjonalne wozy transmisyjne. Ich technologia oparta jest na sprzęcie tak renomowanych producentów jak: SONY, RIEDEL, EVS, HARMAN, SACHTLER, FUJINON.

Profesjonalizm obsługi technicznej i realizacyjnej naszych wozów gwarantuje wysoki poziom realizacji powierzonych zadań oraz zapewnia jakość zarejestrowanego materiału.

Powierzchnia pracy w dwóch naszych wozach to ponad 40m2 z możliwością podziału na dwie strefy produkcyjne. Zapewnia to najbardziej komfortowe warunki do pracy dla zespołu 20 osób.

Nasze ekipy transmisyjne realizują wozami ATM System rozgrywki POLSKIEJ EKSTRAKLASY nieprzerwanie od 2008 roku

Kontakt:Sekretariat ATM System tel. +48 71 785 5300
  • Aż do 24 kamer HD (HD1) oraz 35 kamer HD (HD2)
  • Komfortowe warunki pracy, ponad 40m² (HD1) oraz 45m² (HD2) powierzchni
  • Awaryjne zasilanie UPS pozwala na zachowanie ciągłości pracy do 15 min przy całkowitym zaniku zasilania zewnętrznego
  • Elastyczna konfiguracja – możliwość utworzenia dwóch przestrzeni produkcyjnych (HD1)
  • Rozwiązania sprawdzone w ekstremalnych warunkach od -30°C (St Moritz) do +40°C (Baku)

Specyfikacje techniczne

Wóz:
Naczepa dwuosiowa, jednostronne extension,
długość 16,6 m, szerokość 2,50m (4,0 m po rozłożeniu),
wysokość 4,0 m, zasilanie 1 x 128A CEE

Kamery:
12 kamer HDC-4300 Sony
2 x LMP UHD4000
Kamera HFR (tryby pracy x3, x4, x6, x8) w 3G

Obiektywy Fujinon:
Fujinon UHD : x107 (3szt), x80 (2szt), x24 (4szt), x18 (1szt) oraz szerokokątne 13×4,5 (3szt).
(na żądanie: Canon UHD : x86, x90, x45, x20, oraz szerokokątne 12×4,3)

Statywy:
5 x Sachtler OB 2000 z głowicą Video 90FB,
7 x Sachtler System 25

Mikser video:
GVG (SAM) Kahuna 9600 Multiformat 4ME UHD, 12 ME 3G,
Format Fusion4 (HD, 3G, 4K, HDR, SDR)
Główny pulpit 3ME, druga reżyserka – 2 ME

Video Router:
GVG (SAM) Syrius 850, max 576×576 we/wy, 12x 12 MADI Router

Ściana monitorowa:
5 x NEC 48’’ zasilane multiviewerem GVG (SAM) MV-800
2 x Konvision KCM-3160W 4K HDR/BT2020 jako PGM, PRV

Monitory – 2 reżyserka:
2 x NEC 48’’ zasilany multivierem

Moniotry Slomo:
Konvision KVM 2451

Monitory kontroli wizji:
4 x PVM-A170 SONY OLED Monitors
Leader 5330 waveforms, Omnitek UHD HDR analyzer Konvision UHD HDR KVM-2460

Urządzenia do powtórek:
3 x EVS VIA 6 kanałowe UHD, ChannelMAX 3G, pracujące w sieci, 6 kontrolerów

Zapis:
2 x XDCam HD, EVS XT Via + XFile, 2 x AJA KiPro Ultra

Technologia:
oparta o modularne rozwiązania GVG (SAM),
up/down/cross convertery Kudos, IQBX,
AJA FS – format converter

System zarządzający:
Lawo VSM

Mixer Audio:
Lawo mc2 56 , desk – 48 tłumiki, 88 mic in, 64 aes in/out, 200 Full DSP Processing channels, 12 x MADI in out, AES 67 network, Dante network, 5.1.4 Genelc monitoring (Dolby Atmos ready)

System przesyły fiber:
Broaman/Optocore 3G SDI, AUDIO, RS, IP

Procesory:
System 6000 Mastering, Reverb, UnWrap, D-Two

Mikrofony:
Sennheiser seria MKH , Audiotechnika

Mikrofony bezprzewodowe:
Shure Axient Digital

Matryca:
RTS ODIN 80×80 , 24 panele, sieć Dante system bezprzewodowych beltpacków ROAMEO, radiotelefony Motorola

Wóz:
Naczepa trzyosiowa, długość 16 m, szerokość 2,5m (szerokość po rozłożeniu 4,00m), wysokość 4,00 m, waga 32 tony, zasilanie 400 V/63A CEE, max 45kVA

Kamery:
12 x SONY HDC-1500
1 x HDC 3300R
2x LMP HD minicam

Obiektywy:
Fujinon x18 (4 szt), 13×4.5 (3 szt), x42 (2 szt) x27 (2 szt), box x88 (3 szt), x101 (1 szt)

Statywy kamerowe:
Sachtler Video

Mikser Wizji:
SONY MVS-8000 G 4 ME HD/SD, 2 pulpity 51 Inputs, 24 Outputs, DME

Video Router:
Probel Cygnus 156 x 216 HD/SD

Ściana monitorowa:
15 x LVM 241W TvLogic , 13 z Axon HQW200 quad

Monitory Slomo:
5 x LVM171 TvLogic mit Axon HQW200 quad
5 x RM 3270W-HD Wohler

Monitory kontroli wizji:
1 x BVM-A14F5M Trinitron, 4 x PVM a170 4 x MON4-2W Wohler

Monitory VTR/druga reżyserka:
3 x LVM171 TvLogic z Axon HQW200 quad

Monitory w Audio:
2 x LVM171 TvLogic, 1 z Axon HQW200 quad 3 x MON3-2W/HR Wohler

Zapis twardodyskowy:
2xEVS XT3 (1 x 12 kanałów HD/SD, 1x 8 kanałów HD/SD),
połączone w sieci, IP Director, XFile (opcjonalnie)

VTR:
1 x HDW-M2000 HD HDCAM, 3 x PDW-F1600 HD XDCAM

Konwertery, dystrybucja wizji:
Axon Synapse

Przesył światłowodowy:
Evertz 4 x HDSDI, LTC, Data
Multidyne 2 x HDSDI , PAL, Analog Audio, Data

Mikser Audio:
Studer Vista 8 , desk :20-12-20 faders, 128 AES in/out
88 mic in(opcjonalnie 128 mic in),

Audio Router:
zintegrowany w mixerze

Monitory Audio:
5.1Genelec 8040/8030+7060BP Subwoofer, 5.1 Metering RTW

Dolby Equipment:
2 x DP571, 1 x DP563, DP564

Peryferia:
S6000 TC Electronic , Lexicon 960L , M-One, D-Two, PCM 81

Mikrofony:
Sennheiser MKH60,MKH70,MKH50,Audiotechnica, Shure bezprzewodowe: Shure ULX-D (10 x HH, 10 x mikroport)

IFB:
10 x Shure PSM1000

Mikrofony 5.1:
Soundfield DSF-2, Holophone H2-PRO

Interkom:
Telex Adam 64 x 64 Matrix,

Codecs/ISDN:
Avt, Mayah

Radia Motorola:
Interkom bezprzewodowy:
RiFace, 8 x GP 340
BTR800 (dwie stacje, 7 beltpacków)

Wóz:
Naczepa trzyosiowa, długość 16,7 m, szerokość 2,5m (szerokość po rozłożeniu 7,00m), wysokość 4,00 m, waga 32 tony, zasilanie 400 V/125A CEE, 25/85kVA

Kamery:
12 x SONY HDC-2500,
1 x HDC 3300R,
2 x SONY HDC-P1,
2 x Luxmedia HD1200 minicam

Obiektywy:
Fujinon HA18x7.6 (4 szt), HA16x6.3 (2szt), HA23x7.6 (2 szt), HA 14×4.5 (3 szt), box XA88x8.8 (4 szt)

Statywy kamerowe:
Sachtler Video 25, Video 90FB, OB2000

Mixer Video:
SONY MVS-7000X 3G/3D/HD mixer, 6 ME w 1080i, 8 kluczy na ME, 2 pulpity,
60 Inputs, 24 Outputs, DME

Video Router:
Snell Cygnus 3G/HD/SD 228×312

Ściana monitorowa:
18xSONY OLED PVM 2541, 16z Axon GQW220 quad

Moniotry Slomo:
7xSONY OLED PVM 1741 z Axon GQW220 quad 7xPRM-702A TvLogic

Monitory kontroli wizji:
5xBVM-F170 OLED Reference Monitor 5xPVM 1741 z Axon GQW220 quad

Monitory VTR/druga reżyserka:
6xPVM1741 SONY OLED z Axon GQW220 quad

Monitory w Audio:
2xPVM1741 SONY OLED z Axon GQW220 quad

Zapis twardodyskowy:
2xEVS XT3 7 kanałów HD/SD, 1xEVS XT3 8 kanałów HD/SD połączone w sieci, IP Director, XFile

VTR:
4xXDS-PD1000 HD XDCam recorder

Konwertery, dystrybucja wizji:
Axon Synapse

Przesył światłowodowy:
Riedel Mediornet 8xHD/SD, audio, interkom

Mixer Audio:
Studer Vista 9, desk: 20-12-20 faders, 128 AES in/out
88 mic in, MADI,

Audio Router:
zintegrowany w mixerze

Audio Monitoring:
5.1Genelec 8040/8030+7060BP Subwoofer, 5.1 Metering RTW

Dolby Equipment:
1xDP571 1xDP572

Peryferia:
S6000 TC Electronic M-One, D-Two

Mikrofony:
Sennheiser MKH8060, MKH8070, Shure

Mikrofony 5.1:
Soundfield DSF-2

Interkom:
Riedel Artist 96×96 Matrix

Codecs/ISDN:
Avt, Mayah

Motorola Radios:
RiFace, 16xGP 340

Wóz:
Iveco Daily, długość 8,6 m, szerokość 2,35 m, wysokość 3,20 m,
waga 7,2 tony, zasilanie 32A 3 phase plug 25kVA

Kamery:
7 x HSCU-300 cam, HSC-300, RCP-1505
3 x HSCU-100 cam, HSC-100, RCP-1500
2 x camera fiber system (Marshall Genlock CV365-CGB)

Obiektywy:
Fujinon HA18x5.5 (2 szt), HA23x7.6 (4 szt), HA13x4,5 (1 szt)
HA 14×4.5 (1 szt), box XAXA99x8.4 (1 szt) , x42 ( 1szt)

Statywy kamerowe:
Sachtler, Cam Gear

Mixer Video:
Sony MSV 3000A (32IN, 16OUT, 2ME, 2DME, 2MULTIVIEW)

Video Router:
Nevion 64×64

Monitory:
Multi View Display 2 x 42’’ NEC, 4x 23” NEC
Reference monitor 2x 25” Sony OLED PVM-A250
Waveform monitor 2x Tektronix WFM5000

External monitors:
2 x TV Logic LVM-171, 1 x TV Logic LEM-150

Mixer Audio:
Audio mixer YAMAHA CL5 ( 72 IN mono + 8 IN stereo ) + 2x Rio 3224, Player Tascam SS-CDR200 + RC-SS20

Mikrofony:
Shure UHF – 10ch (10x bodypack, 6x handhald) Shure Axient (2x handheld, 2x beltpack) Sennheiser (2x plug-on, 4x earpiece) Microphones: 2x MKH-416, 4x ME66, Audiotechnica 2x DP4025

Skrzynka komentatorska:
Prospect CMU-21

Interkom:
RTS Zeus 3 (32×32) – 3 external panels and 4 wireless beltpacks
Wireless System Altair (2CH – 8 belpacks)

Radia:
10 x Motorola CP040 + base station (zintegrowane z RTS Zeus)

Zapis, powtórki:
EVS XT3 6 ch. + 2 remote
NEW TEK 3 PLAY 425 (4 in, 2 out, video server 1x remote)

VTR:
4 x XDCAM PDW HD1500
2 x Blackmagic Hyperdeck Studio Pro 2 1 x HDW-M2000
2 x DVD recorder

Konwertery, dystrybucja wizji:
Nevion, Image Pro, Blackmagic