ATM System posiada trzy w pełni profesjonalne wozy transmisyjne. Ich technologia oparta jest na sprzęcie tak renomowanych producentów jak: SONY, RIEDEL, EVS, HARMAN, SACHTLER, FUJINON.

Profesjonalizm obsługi technicznej i realizacyjnej naszych wozów gwarantuje wysoki poziom realizacji powierzonych zadań oraz zapewnia jakość zarejestrowanego materiału.

Powierzchnia pracy w dwóch naszych wozach to ponad 40m2 z możliwością podziału na dwie strefy produkcyjne. Zapewnia to najbardziej komfortowe warunki do pracy dla zespołu 20 osób.

Nasze ekipy transmisyjne realizują wozami ATM System rozgrywki POLSKIEJ EKSTRAKLASY nieprzerwanie od 2008 roku

Kontakt: Sekretariat ATM System tel. +48 71 785 5300
  • Aż do 24 kamer HD (HD1) oraz 35 kamer HD (HD2)
  • Komfortowe warunki pracy, ponad 40m² (HD1) oraz 45m² (HD2) powierzchni
  • Awaryjne zasilanie UPS pozwala na zachowanie ciągłości pracy do 15 min przy całkowitym zaniku zasilania zewnętrznego
  • Elastyczna konfiguracja – możliwość utworzenia dwóch przestrzeni produkcyjnych (HD1)
  • Rozwiązania sprawdzone w ekstremalnych warunkach od -30°C (St Moritz) do +40°C (Baku)

Specyfikacje techniczne

Kamery:
12x SONY HDC-1500
1x SONY HDC-3300 HD Supermotion Camera
2x LMP HD minicam ze sterowaniem
Obiektywy Fujinon:
x18, x22, x42 szerokie 13×4.5,
box: x101, x88, x27 z Precision Focus
Statywy kamerowe:
Sachtler Video 25, Video 90FB, OB2000
Mikser wideo:
SONY MVS-8000 G 3,5 ME HD/SD
2 pulpity, 51 wejść, 24 wyjścia, DME
Router wideo:
Probel Cygnus 156 x 216 HD/SD
Ściana monitorowa:
15 x LVM-241W TvLogic, 13 z Axon HQW-200 quad
Moniotry Slomo:
5 x LVM-171 TvLogic z Axon HQW-200 quad
5 x RM-3270W-HD Wohler
Monitory kontroli wizji:
5 x BVM-A14F5M Trinitron
4 x MON4-2W Wohler
Monitory VTR / druga reżyserka:
3 x LVM-171 TvLogic z Axon HQW-200 quad
Monitory w audio:
2 x LVM-171 TvLogic
1 z Axon HQW-200 quad
3 x MON3-2W/HR Wohler
Zapis twardodyskowy:
3 x EVS XT2 6 kanałów HD/SD, połączone w sieci IP
Direktor, XFile (opcjonalnie)
VTR:
3 x HDW-M2000 HD
4 x PDW-HD1500 HD
Konwertery, dystrybucja wizji:
Axon Synapse
Przesył światłowodowy:
Evertz 4 x HDSDI, LTC, Ethernet, Data Multidyne 2 x HDSDI,
PAL, Analog Audio, Data
Mikser audio:
Studer Vista 8, desk: 20-12-20 faders, 128 AES in/out
88 mic in (opcjonalnie 128 mic in)
Router audio:
zintegrowany w mixerze
Monitoring audio:
5.1 Genelec 8040/8030+7060BP Subwoofer
5.1 Metering RTW
Dolby:
2 x DP571; DP572; DP570; DP563, DP564
Peryferia:
S6000 TC Electronic, Lexicon 960L, M-One, D-Two, PCM-81
Mikrofony:
Sennheiser MKH-60, MKH-70, MKH-50,
Audio-Technica, Shure
Mikrofony 5.1:
Soundfield DSF-2, Holophone H2-PRO
Interkom:
Telex Adam 64 x 64 Matrix
Kodeki/ISDN:
Avt, Mayah, Leacroft
Radia Motorola:
Tait Base station, 8 x GP 340

Kamery:
12 x SONY HDC-2500
1 x HDCU 3300R
2 x SONY HDC-P1
2 x Luxmedia HD1200 minicam
Obiektywy Fujinon:
x16, x18, x23, szerokie 14×4.5,
box XA88x 8.8 z Precision Focus
Statywy kamerowe:
Sachtler Video 25, Video 90FB, OB2000
Rigi 3D:
Quasar
Mikser wideo:
SONY MVS-7000X 3G/3D/HD mixer, 6 ME w 1080i, 8 kluczy na ME, 2 pulpity
60 wejść, 24 wyjścia, DME
Router wideo:
Snell Cygnus 3G/HD/SD 228×312
Ściana monitorowa:
18 x SONY OLED PVM-2541, 16 z Axon GQW-220 quad
Monitory Slomo:
7 x SONY OLED PVM-1741 z Axon GQW-220 quad
7 x PRM-702A TvLogic
Monitory kontroli wizji:
5 x BVM-F170 OLED Reference Monitor
5 x PVM-1741 z Axon GQW-220 quad
Monitory VTR / druga reżyserka:
6 x PVM-1741 SONY OLED z Axon GQW-220 quad
Monitory w Audio:
2 x PVM-1741 SONY OLED z Axon GQW-220 quad
Zapis twardodyskowy:
3 x EVS XT3, 7 kanałów HD/SD, połączone w sieci
IP Director, XFile
VTR:
4 x XDS-PD1000 HD XDCam recorder
Konwertery, dystrybucja wizji:
Axon Synapse
Przesył światłowodowy:
Riedel Mediornet 8 x HD/SD, audio, interkom
Mikser audio:
Studer Vista 9 , desk :20-12-20 faders
128 AES in/out, 88 mic in, MADI
Router audio:
zintegrowany w mixerze
Monitoring audio:
5.1Genelec 8040/8030+7060BP Subwoofer
5.1 Metering RTW
Dolby:
1 x DP571, 1 x DP572
Peryferia:
S6000 TC Electronic, M-One, D-Two
Mikrofony:
Sennheiser MKH8060, MKH8070, Shure
Mikrofony 5.1:
Soundfield DSF-2
Interkom:
Riedel Artist 96 x 96 Matrix
Codecs/ISDN:
Avt, Mayah
Radia Motorola:
RiFace, 16 x GP 340

Kamery (do 10):
6 x HSCU-300 cam, HSC-300, RCP-1505
2 x camera fiber system CFCU-11/CFCA-112 HDW-790P, RMB-150
Obiektywy:
1x 99x, 1x 42x, 3x 23x, 1x 18x, 2x 18×5,5, 2x 4,5x
Statywy kamerowe:
Sachtler, Cam Gear
Video:
Video switcher Sony MSV 3000A (32IN, 16OUT, 2ME, 2DME, 2MULTIVIEW)
Video router Nevion 64×64
Monitory:
Multi View Display 2 x 42’’ NEC, 4x 23” NEC
Reference monitor 2x 25” Sony OLED PVM-A250
Waveform monitor 2x Tektronix WFM5000
Dodatkowe monitory zewnętrzne:
2 x TV Logic LVM-171, 1 x TV Logic LEM-150
Audio:
Audio mixer YAMAHA 03D (48x in (40x mic, 24x line), 16x out, MADI 32)
Player Tascam SS-CDR200 + RC-SS20
Shure UHF – 10ch (10x bodypack, 6x handhald)
Shure Axient (2x handheld, 2x beltpack)
Sennheiser (2x plug-on, 4x earpiece)
Mikrofony:
2x MKH-416, 4x ME66,
Pulpit komentatorski:
Prospect CMU-21
Interkom:
Intercom system RTS Zeus 3 (32×32) – 3 external panels and 2 wireless beltpacks
Wireless System Altair (2CH – 8 belpacks)
Radia:
10 x Motorola radio CP040 + base station (integrated with RTS Zeus)
System powtórkowy:
NEW TEK 3 PLAY 425 (4 channel in, 2 channel out video server)
VTR:
4 x XDCAM PDW HD1500
2 x Blackmagic Hyperdeck Studio Pro 2
1 x HDW-M2000
2 x DVD recorder
Konwertery – dystrybucja audio i video:
Nevion
Image Pro
Blackmagic