W dniu dzisiejszym przyjechały do nas nowe kamery RED Epic-W z sensorem Helium 8K.

Kamery charakteryzują się ponad 16 stopniowym zakresem dynamicznym, rozdzielczością 8K oraz możliwością nagrywania w formacie REDCODE oraz ProRes/AvidDNxR.

Nowa konstrukcja jest modułowa, dzięki zastosowaniu klatki TILTA ma możliwość użycia dwóch złącz HD-SDI oraz wszystkich pozostałych złącz jak Timecode czy dźwięk z bocznego panelu.

Poniżej specyfikacja:

Specyfikacja:

  • Typ matrycy – HELIUM 35.4 Megapixel CMOS
  • Efektywna liczba pikseli – 8192 x 4320
  • Rozmiar matrycy – 29.90 mm x 15.77 mm (przekątna: 33.80 mm)
  • Dynamic Range – 16.5+ stops (80 dB)
  • MAX Data Rates – Do 275 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (512GB & 1TB), Do 225 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (120GB & 240GB)
  • MAX FRAME RATES – 30 fps at 8K Full Frame (8192 x 4320)
    30 fps at 8K 2.4:1 (8192 x 3456)
    30 fps at 7K Full Frame (7168 x 3780)
    40 fps at 7K 2.4:1 (7168 x 3024)
    75 fps at 6K Full Frame (6144 x 3240)
    100 fps at 6K 2.4:1 (6144 x 2592)
    96 fps at 5K Full Frame (5120 x 2700)
    120 fps at 5K 2.4:1 (5120 x 2160)
    120 fps at 4K Full Frame (4096 x 2160)
    150 fps at 4K 2.4:1 (4096 x 1728)
    150 fps at 3K Full Frame (3072 x 1620)
    200 fps at 3K 2.4:1 (3072 x 1296)
    240 fps at 2K Full Frame (2048 x 1080)
    300 fps at 2K 2.4:1 (2048 x 864)
  • REDCODE SETTINGS – 6:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 24 fps
    7:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 30 fps
    2:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 24 fps
    4:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 60 fps
  • ACQUISITION FORMATS – 8K Full Frame (8192 x 4320), 2:1, 2.4:1, 16:9, 14:9, 3:2,
    6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x
    7K Full Frame (7168 x 3780), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1,
    8:1, and Ana 2x, 1.3x
    6K Full Frame (6144 x 3240), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3,
    6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x
    5K Full Frame (5120 x 2700), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1,
    8:1, and Ana 2x, 1.3x
    4K Full Frame (4096 x 2160), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3,
    5:4, 6:5, 4:1, 8:1, 1:1, and Ana 2x, 1.3x
    3K Full Frame (3072 x 1620), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3,
    5:4, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x
    2K Full Frame (2048 x 1080), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3,
    5:4, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x
  • APPLE PRORES – 422 HQ, 422 and 422 LT at 4K (4096 × 2160) up to 29.97 fps
    4444 XQ and 4444 at 2K (2048 × 1080) up to 120 fps
    422 HQ, 422 and 422 LT at 2K (2048 × 1080) up to 120 fp
  • AVID – DNxHR HQX at 4K (4096 × 2160) 12-bit up to 29.97 fps
    DNxHR HQ, SQ and LB at 4K (4096 × 2160) 8-bit up to 29.97 fps
    DNxHR 444 at 2K (2048 × 1080) 12-bit up to 120 fps
    DNxHD 444 and HQX (1920 × 1080) 10-bit up to 120 fps
    DNxHD HQ, SQ and LB (1920 × 1080) 8-bit up to 120 fps
  • Wsparcie 3D LUT
  • Zintegrowana antena WiFi REDLINK
  • DSMC2 OLPF Standard, OLPF LowLight, OLPF SkinTone
  • Waga – ok 1,5kg